fan vad fin du är ikväll,, jävligt fin!

Lördagen var kanon ändå! Slutade lite tidigare på jubb så sen bar det av mot emmelie där det var förfest. Plötsligt var jag medräknad i taxin som skulle gå kvart i 1. Jaha,, heeeej öja här kommer vi! men det var riktigt kul hos henne iaf och en ny vän har jag också funnit mig. Kul att träffa alla människor igen som man inte sett på ett bra tag :)

Öja var bra trots allt. men sen hände ju en och annan sak, men kvällen var bra ändå :)
lite förvånad över ett samtal bara, men ett steg i rätt riktning kanske man kan säga, ?

Kvällen slutade i en dubbelsäng på söder, med tre andra galningar! haha, Idag har vi bara gått igenom gårdagen, natten och den blivande kvällen. det kan bli intressant!

Meen nu ska jag snart göra mig klar inför en långkväll på jobb.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Roligt att du var på öja.

2009-07-12 @ 17:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback