tango = 2

HA, för fan. Kan inget annat än skratta. Det är så jävla löjligt så jag blir galen, tror du att du äger världen?
om inte, så verkar det iaf så.
För att du skulle bli glad, så hade jag fått sluta leva. Med tanke på att jag inte får göra vad jag vill i mitt liv! ..

En fantastiskt rolig kväll/natt/morgon igår.
Förfest hos kaisa, kinamat o annat. Riktigt nice :)
Taxi mot stan. Emilia åkte hem direkt igen, glömde hälften, men kom tillbaka med både pengar  o leg! Vi möts där inne av en liiiten översvämning/läcka. Det var.. blött!
Träffade en o annan rolig prick som man inte sett på ett bra tag. Grymt bra kväll :)
Ida var dock svårflörtad. Men bra att du stod på dig där! Trodde dock inte annat. haha, bra!
Efterfest blev det också, fram till imorse då man begav sig hem. Josse, jag var ensam. Själv då?








Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du inte trodde något annat. Då hade jag blivit ledsen.

Tack för en kul kväll! Puss!

Postat av: maria

vem äger världen ?! haha .. eller inte äger den .. ut och gå i veckan ?! :) <3

2009-01-25 @ 21:42:55
URL: http://mariazaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback