23.

Fredag igen, veckan går snabbt nu när man gör så mycket om dagarna!.. haha ?

ehh, onsdagskväll var jag iaf med Jossi o Flipp. Skulle möta jossi på stationen för att gå hem till filippas nya hem. Mm, när vi kommer dit o ska börja kolla på handbollen så säger filippa "just det, vi har ingen tv" mmm, okej, din smarte fan. vi gick snabbt hem till mig. (de andra två höll på att dö, men jag tryckte i dom vars en apelsin när vi kom hem o sen mådde dom bra igen). Kollade handboll på tv. Vinst, Sverige! guutt,
Sedan blev vi körda till hallen för att kolla Skurup- Trelleborg i damer. Jossi påpekade ofta att hon var kompis med alla i laget, haha (trelleborg). Dock förlust, Skurup!

Träning igår med syster o zaaren :) skönt. annars bara lugn dag.

När jag vaknade idag så tog jag på mig varma träningskläder. Ja tjohej, jag skulle ut o springa. Lite chockad att jag gjorde det faktiskt, men det var skönt o behövligt!
När jag kom hem så glömde jag slå ifrån larmet. haha, mm men sånt kan hända. har dock inte fått rätt på det än efter mer än en timme. fattar inte riktigt hur man ska göra! hah,

Helgen blir bra bra bra ! :)

Btw. Fick massa pengar igår. Gillar semester ersättning. haha,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback