svikare nr 1

Kom nyss att tänka på att det var en gång en grabb som lovade mig en sak.
Det skulle hända under mellandagarna. Men har det hänt? NEJ, inte har han brytt sig än.
Undrar när han ska det.?! Man kan ju fråga sig om det blir av över huvud taget.
Det är inte bara mig han har svikit. Han lovade fler personer.
Jag tror inte det kommer bli av om jag känner denna grabb rätt. Tror faktiskt jag gör det!
Jag vet att han läser detta, men undrar om han tar åt sig? haha.
Han minns det kanske inte ens.. Man kan ju fråga sig.! ;)

Nu, om 15 minuter, så ska jag iväg på en sak. Lagom nervös. Men hoppas det går bra!
Har jag tur så börjar jag kanske redan denna veckan :)

Mysig promenad o frulle imorse med zaaren. Trevlig pratstund o god bulle. haha, :)



Saknar denna människan!  ♥


Lööw

Kommentarer
Postat av: zaaren

lycka till på saken ;) tihi .. håller mina tummar !

Postat av: Anna

o är inte denna bilden från polen? vad roligt vi hade :)

2009-01-13 @ 20:06:03
Postat av: Lööwan

Jo bilden är från Polen. Yohanna o Jespers rum :) aa verkligen!

2009-01-13 @ 20:53:46
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Anniken

Aou, men "bara" 1,5 manader kvar nu tills vi ses igen. :)

Big love to you!

2009-01-14 @ 06:27:23
Postat av: Ida

Jag kommer ihåg, och funderade lite på det i mellandagarna, om det aldrig blev dags liksom..



Hoppas också det går bra! Om det är vad jag tror det är som skulle hända om 15 minuter, då när du skrev.



Puss!

2009-01-14 @ 14:55:55
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback