skrillor,

och så kom dagen idag. Trettondagen,. En kall natt och isen är tjock. Vi begav oss alltså till svaneholm idag för att åka lite skrillor. riktigt guutt,. o grym var jag också :) Träffade på juns x2, josse o david. Josse hade dock tappat tålamodet o slängt skrillorna. Men att åka på skorna verkar vara mycket stabilare. haha,.
Jag trillade inte en enda gång, o ändå har jag inte åkt på typ två eller tre år. Sååå jag var nöjd! :)

Ikväll ska jag få träffa en liten liten bebis. Hon är två och en halv vecka gammal,. Ska bli kul,

På återseende (?),

Observera att på bild tre åker jag baklänges, rääätt så grym, :)

     

Kommentarer
Postat av: Anniken

Johanna du ljuger i din blogg. Vi akte forra vintern horredu du! :P

2009-01-07 @ 05:56:09
Postat av: Lööwan

va? var fan då? DET minns jag där emot inte. haha,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback