inställt,

Det är så jävla förfärligt. Att de kan släppa en människa som sitter på behandlingshem. Inte ska en 16 åring kunna bestämma över en vuxen. Det är sjukt. Världen är sjuk!
-Det är sånt som händer, säger en rådman.
Aa för fan. Det är sånt som inte får hända.
Alltså blir det inte ystad idag eftersom det blev inställt.

Istället får jag väl handla mat, städa, fixa blomma till imorgon. middag till ikväll o annat som behövs göras i hemmet, Nu är det jag som står för allt sånt! Men jag är rätt duktigt :) haha,

Fredagen blir bara klyddigare o klyddigare, haha. Men nu har vi låtit grabbarna bestämma. En sak är säker. Det ska bjudas på mat hemma hos Lööw!
Resten av helgen blir nog bra tror jag. Det är ju kalas hos Idaho på lördag :) bra!

Ska skicka ett mail till min vän i australien nu. usch, avis. där är varmt som fan.

Kommentarer
Postat av: Anniken

mailet har jag fatt. Ska lasa med spanning och gladje nu! :)

Miss u!!

2009-01-29 @ 12:29:20
Postat av: Ida

Som vanligt förstod jag bara hälften och behöver förklaringar där inte halva meningar är kodade. Men det kommer, hoppas jag.

Löve!

Postat av: Robin

NÄr fan ska du bjuda mig på mat? Hallå

2009-01-29 @ 22:28:00
Postat av: Lööwan

Ida vi tar det imorgon. dock är det inte så mycket att förstå faktiskt. Love!

Robin, haha, du är också välkommen ikväll!

2009-01-30 @ 10:56:22
URL: http://johannaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback