fredagen,

Jodå, kvällen igår var fantastisk. haha, Mysigt till tusen.
Vi gick igenom den senaste tidens händelser och spelade det sjukaste spelet på länge. Lätt att vi ska spela det alla gånger vi träffas framöver. haha,
TIllsammans med äggaklockan (?) så hade vi det ball där mitt på mitt stora golv med lite nötter att tugga på.
Viste ni att vita kaniner kommer från skåne? det gör dom iaf! :) Btw. äter inte dom nötter?
hahah, Och emilia har kommit på vad som finns i en tonårings rum, Sakerna börjar på s!  jag kan dock känna att det svaret inte var sant eller verkligt. Men hon fick iaf rätt eftersom jag fick rätt för de vita kaninerna från skåne.

Nu ska jag ut på powerwalk. guutt,
Eftermiddagen blir väl innebandy! Jag hoppas på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback