fan,

hände precis nått mycket mindre kul. Skulle vara duktig och tvätta.
efter att tvättmaskinen pipit i en kvart att den var klar, så skulle jag göra nått åt saken genom att hänge upp tvätten.
När jag tar klivet in i tvättstugan så möts jag av mycket vatten. mmm, roligt. hela tvättstugan flyter nästan. jag inser ganska snart att det kommer från tvättmaskinen. Jag ser även att en strumpa ligger där vid "luckan" och kanske möjligtvis kan det bero på den. Annars har jag ingen aning.
Jag fick iaf börja torka upp det hela och ta bort den dyngsura mattan. Fan vad kul såhär en måndags midda.

Startade iaf en ny maskin tvätt och ska nu gå in o se så att inte rummet vattenfylls igen. Dåååå blir jag lack. Maskinen är ju trots allt ny!.
Måste ringa mor sen o berätta. haha

Kommentarer
Postat av: Jujjiz

ALLT!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback