bra. jag är nöjd!

helgen har varit mycket händelserik må jag säga.
Fredagen var jag uppe tidigt för att laga mat. Jag låg bra till i tidsschemat. haha, iväg o jobbade några timmar och sen hem igen för att fortsätta. Blev gäster senare framåt kvällen och mycket glada miner. Riktigt länge sen vi träffats! gud vad vi är bra på att snacka. haha, Ida var dock saknad!

Lördagen,jobb fram till 2. Och sen halv 3 infann jag mig i hallen för att kolla innebandy med zaaren. Mycket spännande och en riktig krigar match. När slutsignalen tjöt så hade båda lagen vars tre utvisade. det var helt sjukt. Mycket bråk o skrik. Riiiktigt roligt! haha,
Blev hämtad på kvällen, en kvart försent, av Johan o Ulrika. Snabbt iväg mot Arlöv för att möta upp alla de andra pågarna. Yes, och sen mot bowlinghallen. Två timmars bowlande med massa roliga människor! :) Dock gick det väl inte speciellt bra för ulrika o mig. Men jag vann två omgångar iaf. De som hade banan sidan om oss var inte ens klara med deras omgången men var ändå uppe i över 300 poäng. Det var det sjuuuuukaste!
Efter bowlingen åkte vi hem till martin för att snacka o dricka kaffe. Jodå, jävligt härliga människor! Efter några timmar var det dags för oss att åka hem igen :)
Btw. jag bröt min tummetott nagel ca en decimeter längre ner än vad som borde vara tillåtit. haha, mm aaaj!

Söndags skulle bjuda på jobb, men det blev "inställt". Så jag bara på med kläder o iväg mot nisse där det var fotboll! Gick dock dåligt för både lilla beddinge  o skurup. Trist, men roligt som fan hade vi. 
Kvällen åkte jag till P för att kolla film med honom o Jonas. Efter filmen serverade Jonas en tallrik mjölk o flingor till mig. :) riktigt guutt, haha. 
Tur att någon tar tag i det hela!  

Skulle ha jobbat ikvälll med, men pga. sjuka barn så blev det inget!
Alltså blir det träning ikväll istället :)

Lööw, tror jag

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag saknade er med! Puss!

Postat av: Jujjiz

haha snällt.. både för Lilla beddinge och skurup :) haha

2009-01-19 @ 15:56:56
URL: http://jlindwall.blogg.se/
Postat av: Lööwan

haha johan, det är ju sant! Det kan både du o jag bevittna. Du ska va glad att jag nämnde ert lag iaf. haha,

2009-01-19 @ 17:23:43
URL: http://johannaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback