biddinge, guutt, jag trivs,

Hemkommen från en heldag i biddinge. Reunion med halva actera var på tiden kände jag. Dock saknades en jävligt viktig person. Vår bitch! men vi har klarat oss igenom dagen ändå. Mat, facebook, mat, film, leverpastej, godis som fan, en fantastiskt rolig fruktsallad- med mango, airhockey,  och en jävla massa skitsnack. Det har handlat om både det ena och det andra. haha, såkallat, allt mellan himmel o jord. Vår bitch, även kallad jonas, har lovat att fixa med oss på en fest inom snar framtid :)
Mina vänner, ni är guld värda  ♥

Snackar med världens bisonoxe nu. Seg till tusen och kunde lika gärna slutat samtalet. Jo men kul att du är normal! för fan så skärp dig gubbe.

Dagen imorgon blir stress från morgon till kväll. Promenix i gryningen (?), ska städa, laga mat, jobba och sedan få gäster halv 7. Mat, som jag till viss del är duktig på att laga, kommer jag få stressa ihop och kommer bränna hälften av såsen. Jag kommer även inte kunna få stöd av mammi som är borta. Trist läge, men hoppas gästerna blir nöjda ändå. Efterrätten är iaf redan fixad och hoppas den kommer smaka :) haha,

Jag ska jobba på lördag, så det blir en relativt lugn kväll. Även här så kan en viktig person inte närvara. Men nästa helg har jag hört att det ryktas fest? och nästa igen också va? ;)

Jo, men ska jag kanske hitta en respektive också? Någon som vill med på festen i slutet av månaden? :) haha,
(Ida, tror du det funkar denna gången? Jag gör iaf ett bittert försök)

Btw. så känns det som om jag får ta tag i den där saken som skulle ske i mellandagarna. Har ju fått höra att jag också är delaktig i denna bestämmelse. MMM, har du nått att säga till ditt försvar nu? :) haha,

Lööw

Kommentarer
Postat av: Ida

Himla trist att missa kvällen! Det blir till att ta igen med råge nästa helg!

Äsch, var inte bitter, min vän, det kommer.. :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback