turer

Huset fullt med lööw igår. kul, men sent! P kom även o hälsade på vilket jag uppskattade mycket. trotts att hela släkten påpekade hans klädsel, haha. Men jag tycker om han ändå! :)

Idag har inte så mycket speciellt hänt. ute o åkt bil o tränat typ!
Imorgon blir det lite möte på morgonen, sedan söka ett jobb, sedan kommer några vänner till östergatan och slutligen blir det träning på kvällen!
Haha, på lördagmorgon blir det gymmet med lillebror o den lille grannen! :) kuuul. Jag ska lära upp dom.

Mormor om deras gamle bil, som vi köpt:
-Trivs du nu bra på östergatan din gamling? och så klappade hon den lite fint på instrumentbrädan. haha, kunde inte låta bli att le.

Btw. Jag har äntligen bokat tid för ansiktsbehandling o klippning. jävligt mycket på tiden kan jag tycka! :) häärligt.

Snackade nyss med kalén som befinner sig i huvudstaden!
Lycka till imorgon gumman, Jag håller tummarna för dig :)





Jag saknar detta OCH dessa rääätt så mycket!

Kommentarer
Postat av: Kaisa

Jag med! Dags för lite skitsnack snaaart tycker jag!

2009-02-25 @ 23:13:14
Postat av: Ida

Jag med! Ge mig en vecka eller kanske två så att jag får lite mer i ordning, sen kan vi skitsnacka hos mig! (Helt okej om vi träffas innan dess också, jag vill kramas och dansa och kanske dricka lite vin!)

Postat av: Ida

Fint bildval, förresten.

2009-03-02 @ 13:06:46
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Emilia

Du saknar fotografen ocksa? For jag saknar personerna pa bilden!

2009-03-03 @ 13:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback