kul, räätt så kul!

Igårkväll fick jag världens chock. jävlar i det! Men en rolig sådan. Jag måste ha sett rolig ut med mina stora ögon, haha. Jag fattade nada. Tog ett tag innan jag insåg att denna person stod framför mig. En jag inte sett på mer än ett halvt år! ooo, vad glad jag blev! :) Kul att du är här på semester gumman,

O imorgon kommer ännu en person hem till sverige. Hon ska dock stanna..ett tag iaf!  Just nu befinner hon sig troligen i luften. Längtar! :)

Fick nyss reda på att det ska bli tillökning i Lööwa släkten :)  KUL!
Ooo bara goda nyheter nu!.

Och kvällen verkar lösa sig, guutt,
trevlig afton!

Kommentarer
Postat av: Anniken

Snart i luften for sista gangen denna hemresa. Fordriver mina timmar pa Londons flygplats.



Kul att aven ni for tillokning i familjen, precis som i min :)



See ya soon my darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback