Kaarlek?

Undrar hur denna dagen kommer sluta. 
kärleken står i fokus och det blir en lekfull dag.
I en annan tidning ska min kväll bli i min smak.
Vet inte vad det ska betyda. Men jag får väl se vad kvällen kan bjuda på ;)

Öppet hus igår för person som låst sig ute. haha, tur att man har snälla "grannar"! :)

Även träning igår, en sjukt rolig sådan.
Ikväll är det dock pump som är lite tråkigare.

Har ni provat torka äpple i ringar? Galet gott.
Jag gjorde det förra veckan, men dom är uppedna nu.
Så jag tror bestämmt att jag ska göra fler idag. Många fler.

Varit i burlöv idag. På väg hem så körde vi förbi tre lastbilar med last. Det var ett vindkraftverk.. i tre delar. Helvete vad stora dom är på riktigt. Både långa och i omkrets.


Mat är gott, hejdå!



Lööw

Kommentarer
Postat av: Marre

Sjuuukt gullig bild Lööw ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback