Helgen, lång som fan!

Fredagen tillbringade jag med bra människor. Ulrika, Johan o Martin. Mysig kväll i soffan :)
Lördagen tillbringade jag i malmoe med familjen, och sedan i Rönås där det var dax för födelsedagsmiddag hos Ida. Riktigt trevlig kväll med god mat o goda folk :) haha, Vägen hem var dock inte så god. Sånt jävla väder. O Kaisa skulle såklart testa i en kurva om det var halt eller inte. Men vi märkte ganska snabbt att jag hade rätt. haha,En full människa försökte även övertala mig/oss att hänga med ut, men sorry, vi tar det nästa helg! :)
Söndagen tillbringade jag med enormt bra människor :) Ikea med två söta varelser där vi inhandlade köksinredning. alla möjliga skåp du kan tänka dig. Det var tungt o lite knivigt att få in allt i bilen, men vi lyckades. Ett stopp i svedala o sen hem för att lasta av allt.
En stund senare åkte jag o tog ännu en helvetes spruta och jag överlevde. Bra o tur! haha, För efter det så blev jag hämtad igen av sabine o nu mot lägenheten där det skulle börja byggas köksskåp. Men först ett stopp för att tvätta bilen o sen tanka lite smått. haha, När vi väl börjat bygga så uppstod ett liiitet problem så vi fick ringa grannen Svensson om hjälp. Han kom som ett skott för att hjälpa till. Dock stod han bara o kollade på, men han hade en syl med sig iaf. Det var vi nöjda med! :) haha, Efter det så kom hans kompanjon M för att också hjälpa till. Vi hann med allt vi ville så vi var nöjda.
Beslutet är tagit, Det blir söndagsmiddag i det huset i fortsättningen, tror bestämt att det vad Lööwan som skulle stå för maten? haha, Och då lär det bli riiiktigt nice :)

Veckan består av mycket saker. Massa fika, träffar o träning.

Löve,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback