haha, markus?!

jävligt mycket vuxenpoäng igår kan jag känna. Iaf på kvällen.
Hängde med mammi på ett möte. Visste inte innan vad det var för nått, men tydligen var det köpmannaföreningen som hade årsmöte. och efter det var det styrelsemöte. Fan vad intressant allt var. Satt i fyra timmar o rålyssnade. jävligt mycket man lärde sig. Där var även en inbjuden gäst, yngvar, från en reklambyrå. Tänk om man haft så mycket ideer som han hade. Han snackade dessutom norska vilket är så jävla grannt! :) 
Sp3g, se om ni känner igen detta uttryck?! 
"Lek med tanken.."
Haha, det sades x antal gånger av en och samma person som infann sig på mötet igår. 
Jag kunde inte hålla mig för skratt, haha

Om ett litet tag kommer Emilia på besök. Vi ska ha en liten avskedsdag :/ trist för mig, men kul för henne som ska ut i vida världen. Lite mys o prat om det senaste.
Kvällen bjuder på massa träning :)


btw. Kaisa, en fråga! Har du ont i ditt ögonbryn sen helgen?
Eller du minns kanske inte ens vad som hände oss på dansgolvet!?

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad hände på dansgolvet?! Puss!

Postat av: Kaisa

Det undrar jag med? Slog vi i våra huvuden? Jaaa det gjorde vi nog.. eller? Nej, jag va inte full!

2009-02-12 @ 20:57:05
Postat av: Lööwan

hhaha. på dansgolvet när du o jag stod o snackade så kom någon o slog ihop våra hoe och det träffade ögonbrynet på mig. men vet inte vart det träffade dig, men du fick också ont iaf (sa du) haha, Jag har fortfarande ont i mitt ögonbryn.

2009-02-13 @ 09:13:40
URL: http://johannaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback