9.2.08-9.2.09

Idag, Idag, Idag är det ett år sedan vi hade vår mässa och var mer stressade än aldrig förr.
Exakt ett år sedan vi satt  i annikens soffa på styrbordsgången 1H o var helt slut. Lisbeth tappade upp ett varmt bad till mig o fixade fotbad till Anniken o Natalie. Oj.
Det hade varit två helt sjuka dagar. Jobbat fram till 9 dagen innan på skolan med att fixa iordning matsalen och lördagen den 9 februari började vid 6.00. Vi var oerhört nervösa. Men dagen blev verkligen lyckad. Med ca 20 gånger fler folk än vi trodde, och efter x antal 1000 kronor i kassan så var äntligen dagen över.
Alla var nöjda o glada och lärarna sa att det var det bästa dom sett :) Kul att man kan lyckas någon gång!
Kvällen avslutades med en middag på restaurang och sedan bar det av hem för att direkt somna i sängen.

Jag minns dagen som igår. Jag tror nog att jag kommer minnas det hela livet.
Än är jag mycket stolt över oss alla tre och tacksamma för all hjälp vi fick!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback