20.30

Nu var det kväll igen och jag har nyss kommit hem från gymmet där jag har tillbringar ca 80 minuter, haha. Kalén o jag är bäst på att peppa varann, Vi har fem, fyra, tre, två, ett och vi har noll! :) haha, idag träffade vi ju x antal människor vi känner också :) kuul!

Lördagen slutade bra ändå. Eller började bra ska man kanske säga.
Promenad i det fina vädret och sedan blev det bestämt på två röda att lööwan skulle ha gille.
God mat som jag och en annan lagade, (med en viss pärla som boss, haha). käk och sedan rääätt så mycket gamla godingar. även denna kväll blev det musik från både 80-, 90- och 00-talet! haha, senare anlände andra som knappt hittade hit ?. haha Det var kul iaf, men sedan skulle vi, i snöstormen, ta oss in till ystad för att gå på bar a bar. Om det var kul eller inte behöver vi ju knappt diskutera. Det sög!
Taxin hem var rätt så nice. vi ringde som galningar till alla vi kände för att hitta efterfest. Vi lyckades dock inte så bra! haha. Bättre lycka nästa gång kanske.

Imorgon blir lillasyster 18! fan, hon börjar bli stor.





Bilder från Zaar

Kommentarer
Postat av: Lööwan

snart är jag ikapp dig. watch out :*

Postat av: sheet

amen ohhh jag skrev ju sheet

2009-02-23 @ 22:02:26
Postat av: sheet

snart är jag ikapp dig. watch out :*

2009-02-23 @ 22:03:05
Postat av: sheet

hehe

2009-02-23 @ 22:04:40
Postat av: Anonym

jag kan tycka att min bild på "hela gänget" inte blev allt för lyckad .. :P haha ..

2009-02-23 @ 22:14:33
Postat av: Ida

Grattis lillasyster!



Löve!

2009-02-24 @ 12:23:04
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback