sjukt, men kul.

Natten var verkligen sjuk. När jag slutat då vid halv 10 så stack jag på föräldrarfest, käkade jansson o kydabollar, guutt. Drog iväg till sjöbo för att hämta upp en glad o full prick. Körde till skurup, dit vi knappt hittade. Väl i trappuppgången stannade vi för att vattna lite blommor, sen ringde en sur grabb för att meddela att han förlorat på poker och att vi skulle skynda oss. I rydan hämtade vi två styck, och drog mot ystadet. Pågarna var för små, så vi fick köra igen. haha, galet, och längesen jag skrattade så mycket, för fan.

Och dagen idag på jobb har varit kanon. Julbak o julmusik. Skratt o gråt. Kärlek o hat, och en massa annat. Jag brännde faktiskt inte en enda plåt pepparkakor, något stolt! haha. älskar det, :)

Jag har en del kvarglömda saker i min bil från inatt, typ kläder o halva spritbolaget. Så får ta o ringa upp den skylldiga.

trots jobb fredag, lördag, söndag så har det varit en bra helg! :)

andra advent, sjuuukt.

Kommentarer
Postat av: Anniken

Förutom kola, kanske det kan bli pepparkakasbak också :)

Saknar dig mega mycket!

Postat av: Anniken

Lär dröja så många år så att jag kommer tappa räkningen på hur många :P

2009-12-11 @ 23:14:26
URL: http://anniken.blogg.se/
Postat av: Ida

Har inte haft tillfälle att säga det innan, men jäklar vad gött att du får köra bil igen, min vän! Pusspådig!

2009-12-14 @ 22:07:22
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback