knepigt

Jag skriver nu igen, haha. helt sjukt. Egentligen har jag inget vettigt alls att säga.

Igår skulle jag bygga pepparkakshus med P, men vi hann inte så får ta det en annan dag. synd för jag var jävligt taggad.
På lördag är jag chafför o partyfixare, tydligen.
På söndag så ska jag o en vän lägga på våra vinterdäck, och sen så ska vi städa och fika. låter bra va?! :) 

Igår var vi i malmoe. litegrann shoppade vi. Men jag fixade iaf en julklapp som var braaa, men vad händer? jag hittar den inte nu. var fan kan den ligga?!
Förresten så hittade jag en grann mobil igår. Min flippar o gör vad den själv vill typ.
Jag var även på actera o hälsade på igår. såå roligt att träffa alla igen. och speciellt flipp o jonas,!
Röntgen visade inget, tyvärr. Så nu ska jag ringa ett samtal för att boka en tid hos min ortoped istället. Sådär kul.
"Den här svensken fungerar som så att om man tagit en grogg, så vill man ut o dansa!" 


Fler gamla mobilbilder, :) speciella minnen.







  - kan man inte mer än sakna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback