blandat, men bra dagar!

Aa Ida, tack ska du ha för den kommentaren. den värmde. Deeet ÄR sjukt gött! :)

Fick ett samtal från jobb om jag kunde jobba imorgon, mm visst kunde jag ställa upp på min enda lediga dag denna veckan. "FAN vad bra. du är en ängel johanna, men det hoppas jag att du redan vet?" Det är det lilla som gör det, haha :) vänliga kollegor jag har. Men inget slår folket på boendet. komplimanger hela tiden, lite jobbigt ibland, men ändå fruktansvärt kul! :) Jag måste bara bli ännu bättre på att ge lika mycket tillbaka. Men lite bättre har jag allt blivit iaf.

Helgen var kanon. I lördags skulle vi ha en lugn spelkväll och alla skulle ha en vit helg,. Vi spelade visserligen spel, men samtidigt drack de andra grugg och vid tjugoövertolv så stack alla, för att gå ut i malmö.. Tja, inte riktigt som planerat, Men den stunden vi alla hade tillsammans var grym. Sånt kuuul spel vi spelade, haha! :) Och att platta håret med strykjärn funkade faktiskt. Dock satte Katrine strykjärnet i nacken på honom en gång, Då fick vi höra ett vrål, haha.

Min lilla bil fick åka till verkstad igår, och idag ska jag hämta hem honom igen. Det var dock inte så allvarligt! :)
Och ett hus har trillat över min cykel. Bokstavligen!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad hade din cykel gjort det huset?

Puss!

Postat av: lööwan

absolut ingenting.. haha, nej inte så kul egentligen. den gick mer sönder än vad vi trodde.. :( min lilla maja!

2009-12-17 @ 18:07:17
URL: http://johannaloow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback