avskedx2

Fy helvete, rent ut sagt, sån träningsvärk jag har. Det känns skönt ändå, men inte när man ska iväg o jobba! Denna värk är efter första träningen på hela sommaren. Visst har jag sprungit under sommaren, men inte gjort massa styrka o andra saker, fyy fan. och jag som tyckte att jag stretchade bra,!

Igår efter jobbx2 så åkte vi in till malmö för att käka på restaurang. Emilia flyttar nämligen till halmstad nästa vecka,, sorgligt men sant! Det var mycket trevligt, god mat o en jävla massa folk :) Vi gick till öltältet, som inte var ett tält, och sen gick jag o Ida mot stationen för att åka hem, medan de andra stannade kvar o festade. På tåget hem såg jag nått helt sjukt. under hela resan från malmö til skurup så underhölls vi av en 22 årig "trollkar" från USA. så jävla coolt,, jag har legat o grubblat på detta hela natten. det är helt otroligt att man kan sånt. Nått av det bästa trolleri jag sett.

         

Min lilla snutta flyttar till Göteborg den 29.e. Det kommer bli så jävla tomt,, vill inte att hon ska flytta, men såklart är jag glad om hon är glad. Vill hon så ska hon självklart satsa på detta! Jag lovar ju att komma o hälsa på såofta jag kan o har råd:)


Kommentarer
Postat av: Anniken

Usch Johanna det där var ingen snäll bild kan jag tycka.

Vi ska ses ofta ändå! :) Tåg och bussar vet du, dom går både fram och tillbaka :)

Och om inte annat kan du flytta efter ;P

Postat av: Ida

Det var väldigt kul att träffa dig igen!

Kan säga att min träningsvärk var ännu värre igår, gick en aning konstigt för benen var så möra och armarna var knappt bättre. Gött! :D

Puss!

2009-08-16 @ 18:19:55
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: lööwan

jag tycker det är en fin bild på oss min sköna! :) jaa, vem vet. kanske jag flyttar efter. en lägenhet tillsammans kanske? :P hade varit ballt.



Ja Ida, det var verkligen kul att träffa dig med. Vi får ses en annan dag också och prata lite mer tycker jag :)

2009-08-16 @ 18:48:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback