summer of 69, söta snälla rara!

Körde med med Kal P Dal hela vägen mot hörby. tjaa,, Vi vinkade kungligt till alla fartkameror, 70 minuter sena till festen, hur jävla bra var det? "nu e vi po laned. det är såhär skit luktar, underbart och vädret är fantastiskt" Två varv i rondell som vi egentligen inte hade behövt. Vi körde rullande disco genom hela campingen :/
Jag: Björn, här kan vara vildsvin!
B: bra, då dödar vi den så får vi mat ikväll.

Kvällen var riiiktigt bra igår. Jag hade så sjukt kul, och ville verkligen inte gå där ifrån. Blandat men underbart folk :) Jag o min bordsherre diskuterade sallad. Gurka och melon är bra, röd paprika har man om man ska lyxa till det lite, men tomater är jävligt överskattat.
synd jag tog mig på att jobba morgon ist.. Efter ett familjeråd så kom vi fram till att vi kunde stanna till max 1, men den tiden hölls inte, haha. Jag somnade iaf vid halv 4 i min säng och jag började jobba 7 imorse.. Inget för mig kan jag säga,
På väg hem så stannade vi vid HE skylten, på med varningsblinkersen, jag sprang av i högklackat för att fota. tänk vad man ställer upp för sina vänner/familj :) haha,


Idag på jobbet var det jävligt soft. Solning, målade naglarna i gräset, hoppa studsmatta (den roligast synen på länge) och vänt pannkakor som en kock. Min dag har varit bra, men tröttsam.
Nu ska jag nog bege mig mot brännbollsfesten på kämparp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback