mitt liv

Mina fonder går dåligt nu. Frida har slutat på jobbet, vilket är mycket tråkigt. Lööwans björnbärspaj igår på jobb, mycket uppskattat. Ingen vaken natt kom så vi stannade till halv 12 inatt, snällt av oss. Jag ska klippa mig idag, jag vill, men jag hatar nyklippt hår. Jag saknar min vän Emmelie. Jag hade en riktigt bra dag igår innan jobb tillsammans med annipanni, vi var ute på en joggingtur och sen mycket styrka på svaneholms parkering, haha. En god frukost och sen lite annat kul. Sen körde hon hemåt med en tv extra i bilen, haha. Vill inte att hon ska flytta från mig. Men hon kommer få det bra. Efter 2 december kan jag köra till henne när jag vill :) Jag har pratat med chefen på stället. Jag fick jobbet! Och jag har megaångest över att sluta på LSS på torsdag nästa vecka. Vill verkligen vara kvar där. Men det får jag nog vara ett tag till trots att jag fått ett annat jobb.. hoppas jag :) Världens fest på lördag som jag ser fram emot. Och jag hoppas få träffa Anniken till helgen igen. Söndagsmiddag var det väl vi sa? :) Ingen beck igår, mycket tråkigt. Ikväll jobbar jag, och jag ska antagligen på cirkus. hoppas hoppas, haha! 11.11



Kommentarer
Postat av: Anniken

ja ett fyraårsjubleum möjligvis på söndag :) Vi har det i tankarna iaf så kan vi se!

Postat av: Ida

Får man fråga vad det är för jobb du ska börja på?

Puss!

2009-08-23 @ 13:55:55
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback