jubb, jubbigt.

Man skulle kunna säga att det går bra nu. Men det finns en jävla massa kanske-jobb! Men det känns riktigt bra att höra vad alla tycker om mig. Alla gillar mig och det jag gör. känns kul :) Mammi har ju alltid sagt att jag är gjord för detta jobbet.
Men iaf så fick jag ett samtal idag om ett jobberbjudande. Det hade varit riktigt skönt, eftersom det handlar om minst 1,5 år. Men jag fick tyvärr säga nej pga andra skäl.. känns riktigt tråkigt! Men jag hoppas att nått nytt dyker upp som passar mig bättre. Där finns ett annat kanske-jobb som hade varit riktigt kul. Jag får helt enkelt hålla alla tummar jag har.
Jag har varit med jobbet idag i Furuboda o badat o ätit på restaurang. Jävligt skönt :)

Jag har enorm ångest över att ha min sista dag imorgon. Min sista jobbdag på schemat., Ändå, nu är det över.. :/

Lönen idag,  jävligt fint :)

Nu ska jag iväg till nästa jobb, receptionen i två timmar. Sen antagligen promenix med Emmelie o Wille :)

Kommentarer
Postat av: Anniken

Det kommer alltid bra jobberbjudande förr eller senare så du ska inte oroa dig. Det löser sig! Och jag tror att du snart kommer ha ett jobb som liknar det du gillar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback