jobb- mitt liv nu!

Mycket har hänt :) Helgen var väl bra, mest jobb tycker jag, Lördagsgodis o bio, och även tips om en man? haha, men även en träff med en vän hann jag med under helgen! Har hälsat på m&m och hjälpt till med lite saker, cyklat en jävla runda, beck med E, en visit i beddinge hos josse, dans till "nu är det jul igen", kollar "full frys", skrattat o myst. Spring i skogen, kräftskiva med anniken vilket var riktigt mysigt- satt på uteplatsen halva natten innan jag åkte hem, har saknat henne en del! Alla dagar har även bestått av jobb. Tog mig på mer imorgon igen,, dock bara några få timmar.

Men om jag ska palla med kvällens träning, morgondagens äventyr och nästa veckas jobb så får jag nog sova en stund nu!
Alla problem är ur världen nu. Så jävla skönt för hjärtat att bli av med allt skit, haha! inget som tynger mig nu, vilket jag gillar, guutt :)





Anni o jag igår under vår middag och efterrätt, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback