helgen, underbart!

Just nu sitter jag i soffan i ett hus i ystad. Kränger lite godis o bara känner mig allmännt seg o trött. Vi har varit o storhandlat på willys och nu sitter som sagt jag här, sebbe plockar ogräs o anni hänger tvätten :)
Gårdagens gille var något utöver det vanliga. helt jävla sjukt kul!  Det är verkligen något man kan tänka sig åka på fler gånger, haha. god middag, underbara människor, fina samtal, haha, och bara jäkligt bra musik o dans! gårdagen var verkligen perfekt till 100%. det slutade sent i en säng tillsammans med min sambo, en tallrik med klyftpotatis, klyckling o ketchup :) fint slut på den dagen.

Nu idag sitter jag iaf här hos min andra familj. Vi ska äta söndagsmiddag sen, men först ska vi vila lite så att vi orkar laga all mat sen. Anni o jag firar vår 4årsdag idag :) känns dock som vi känt varann hela livet, men så är inte fallet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback