bra, o hoppas som fan!

Igår efter en mycket trevlig dag på jobbet, där jag träffade min man, så begav jag mig till affären för att köpa lite onyttigt till kvällen. En liten stund hemma för mig själv (försökte fixa med skolhelvetet) o så begav jag mig till mitt nuvarande andra hem.
 Helt plötsligt fick vi för oss att åka till ystad o köpa en tv, jo så det gjorde vi. Vi träffade ju en och annan snubbe i affären, men det var kul :) haha, så vi åkte hem, med en tv mer, och skulle installera skitet. fan vad lack jag blev o någon hjälp fick vi inte heller då N var på dåligt humör. Men jag löste det tillslut o sen högg vi in på den goda maten vi lagat :)
Kladdis o popcorn till efterrätt i sängen framför den nya tv.n! det gillas skarpt, såg beck och naturligtvid vågade jag inte cykla hem så vi bäddade ner oss. Jag delade kudde med en svart liten varelse haha :)


Funderar på om jag ska ut o springa eller om jag ska vänta till imorgon, det är ju sånt jävla konstigt väder idag. Har ju trots allt varit ute en timme med willisen!

Något nytt på jobbfronten har kommit fram. möte på fredag o så får vi se hur det hela slutar. jag kan inte mer än hoppas på det! Speciellt nu när det tydligen skitit sig med skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback