älskar det,

Ida, sorry att jag glömde svara på din fråga i förra inlägget. Det är det jobbet som jag snackade om när vi var på restaurangen. extra och helgjobb! minns du?

Förresten så i förra veckan så var jag, F och J i malmö och käkade på jensens, fan vad guutt. Vi firade josse som fyllde år i början av maj. Vi tyckte det var lagom nu, haha

   


Då i söndags hos anni o sebbe så hade vi det jättebra. Niclas och annikens mor dök också upp. Sen blev det faktiskt efterrätt också efter den goda flintasteken o underbara salladen. Vi hade det riktigt mysigt! :)
Igår blev jag hämtad av cicci o anniken. Vi for hem till anna i svenstorp för en liten fika. Efter så pass lång tid så hade vi mycket att snacka om. Det var verkligen på tiden att träffas och prata av sig! Cicci o jag ska ju ta en tur upp till göteborg sen tillsammans. Vi har som mål att hinna med det innan anna kommer hem igen! sen när hon kommit hem från sin långresa, så får vi alla tre åka såklart :)



Idag har jag jobbar, dock bara tre timmar. Men vi hade jättekul ändå. såna underbara människor jag jobbar med! aaa, älskar det!
Nu ska jag nog faktiskt läsa lite i min nya bok och om jag har tur så somnar jag en liten stund också, hade varit skönt :)

Kommentarer
Postat av: suzze

jaa :) de var riktigt duktiga, något av det bästa tyckte jag :)

Postat av: Ida

Jaao, då tror jag att jag vet vilket du menar. Även fast vi pratade om ett par olika. :)

PUSS!

2009-08-26 @ 21:46:02
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback