28aug, minder än två månader.

ICA Ida! är du med ? ;) haha

Sån jävla lång dag. Fixat o donat här hemma, biblan, hälsade på på jobbet, snacka i en timme på gågatan med gudmor o en kollega, till m&m, handlade o snackade en massa där också med vänner, till m&m igen o sen hem. När jag la mig ner för att sova en stund så ringde telefonen. Det blev flams o trams i mer än en timme så sen fanns det ju ingen tid att sova, haha. Nu ska jag snart ta tåget till Ystad för att äta på restaurang med Anniken o en hel del andra vänner. Hon flyttar imorgon. Det kommer säkert bli en jättemysig kväll, men kommer vara jobbigt att säga hejdå till henne.. tur att hon bara finns några mil ifrån! :)

Jobbade min sista dag igår.. fan vad ledsamt. riktigt tråkigt, men jag kommer såklart tillbaka snart på en kopp kaffe :)
Imorgon är det fest o på söndag är det söndagsmiddag, med eller utan vänner, hahaha ;)


Kommentarer
Postat av: Anniken

Haha vilken gamal bild :P Eller ja från min 18-årsfest :P

Postat av: lööwan

Mmm, helt rätt. Och det är ju ett bra tag sen faktiskt. Vi ser ganska små ut, haha

2009-08-29 @ 11:57:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Ida

Jag var helt med! Det var det jag tänkte på, när jag hade tänkt efter ett litet tag till. :)

Puss!

2009-09-02 @ 20:32:50
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback