...

veckan har bjudit på enormt mycket sol.
Det har dock inte blivit så mycket solande för mig innan i veckan.

Jag har gått och blivit duktig så jag är ute o springer några gånger i veckan nu serru. så i måndags var det en ännu längre tur än i förra veckan :) och idag ska jag ta ännu längre igen! guutt, jag lär ju vara död efter de kilometerna, men det problemet för jag lösa då! man måste ju träna upp nu inför vårruset! yeees.

Igår spenderade jag även några timmar med emilia. Det var år och dar sen känns det som. Så vi hade räätt mycket snack att ta igen. haha, en tur i svaneholm hann vi också med!
Igårkväll var jag i sjöbo på fotboll. vinst till skurup blev det ju också, så det var ju värt att åka dit. lite röda kort och en del skadade, men matchen slutade ju bra ändå. Ingen korv blev det, trots att vi var lovade det.

Idag har jag solat, och nu ser jag att jag fått massa märken på armarna.. solexem antagligen. har dock aldrig haft det förr. jävligt trist,.

Valborg imorgon också. Jodå, man börjar ju jobba 6.00, guutt. på kvällen grillning hos herr lööw! haha,
Nu väntar jobb och sen träning! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du också springa vårruset!?

Jag ska dit med jobbet. Springa vet jag inte om jag kommer göra så mycket, snarare släpa, eller möjligen rulla. Men, det löser sig nog.

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback