helgen extra

Helgen är då förbi och den har varit rätt så bra! :)
Lite träning och höll soffan sällskap i fredags.
Var som sagt med mormor på lite äventyr i lördags.. äventyret sträckte sig låångt bort,, till banken. haha, Men det var kul och hon blev glad :)


                   

Även kul att träffa nästan hela familjen Pålsson! :)

På kvällen var det fest i ystad. Och senare bar det av mot öja! Till en början var det väl ganska tråkigt på nått sätt. Sen hände lite saker också som gjorde det argt för stunden. Men sen ryckte jag upp mig och slutet var bra! :)

                   

Sofie är rätt så bra på att visa sin ilska på bilderna! Och kaisa, jag ber om ursäkt. men du fastnade inte riktigt på bild i lördags. Jag tänkte bara på ditt eget bästa med att inte lägga ut någon bild. haha

Söndagen tillbringades hos m&m. Vi hade bestämt träff med en annan mormor+ en vän till mig. Trevlig dag.
Kvällen avslutades med att badrummet började rivas, och sedan en lite tur hos morbror. hjälpte honom och sen massa skitsnack, skvaller och hemligheter :) haha,

Innan, Börringe.
Nu, gymmet.

Btw. Grattis till sabine som fyller 20 idag ! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Förjäkla kul att vi äntligen kunde träffas!

Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback