torsdag, dagen före!

Imorgon bär det av. Till landet nedan för!
en tripp med buss. hotell, spa och shopping. kan inte bli bättre. Mycket mysigt ska det bli!

I tisdags var jag i ystad. skulle egentligen endast växla pengar. Men det blev en heldag i ystad tillsammans med Anniken. Även några andra! :) frukost ute i solen, en tur med caben, forex, streetrace med kända människor, träffade på andra vi kände, och sist handlade vi mat. Vi hade bjudit hem björne på middag :)
Vi satt på uteplatsen och käkade. solen lös. och vi satt bara och snackade en massa skit :) underbart. underbara vänner!
Grattis till lägenheten till er båda!

Jag måste nog gå och börja packa nu. och jag lär väl ta med mig flera kilo kläder mer än vad jag egentligen behöver. haha, sen en joggingtur och sist har jag hela kvällen framför mig! makaroner och en film kanske? mm, vi får se! :)

Ha en trevlig helg mina vänner!





Jag och en utav mina respartners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback