sjukaste helgen

I lördags hade jag världens sjukaste samtal
..med person jag inte känner. Han beskrev sig själv som trevlig, smart, vacker och överviktig.
Wi dricker whiskey när wi sått widden.


       



och igår hade jag den roligaste söndagen på väldigt länge.

Vi fyra. på fotboll i malmö. en tur till trelleborg för kina. en fis. en kolukt. en nys. möte med bil på en 1meters bred väg. körde förbi en safan i 190. genom anderslöv. genom gärslöv. genom näsbyholm. snurrade runt på en grusplan och fortsatte mot skurup. Där plockade vi av diskmaskinen medan någon körde en runda. Efter det blev det tv på mejerigatan och en galen bilfärd hem. en näradödenupplevelse och slutligen befann jag mig hemma på östergatan... levande.  Jävligt kul dag! Det måste fan göras om kan jag känna.

r.i.p


Kommentarer
Postat av: perrie

hahahha, riktig bra beskriven av en grymt bar söndag ! :) <3

2009-04-21 @ 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback