Jagärglad!

Vilket underbart väder. Det är en sån hääärlig kvalité. (internt skämt) :) men man kan inget annat än att bli på bra humör. Detta kommer bli en bra dag känner jag.
Jobbade då igår. det är inte alla som går gratis på bio och dessutom får lön ;) haha. förresten, bion var bra! Har fått ett slags schema över sommaren. Eller iaf vilka veckor jag ska jobba och vem jag ska gå som vikarie för. Det blev dock inte så mycket som jag hoppats på.! Men hon garanterade att vi kommer bli inringda :) dessutom, om jag har tur, så är det en personen som jag känner som också ska jobba där :) guutt, kommer bli riktigt kul.
Allt för kvällen är klart. Allt för morgondagen är klart! Ja, helgen är klar! :) Längrat efter att träffa alla mina vänner ikväll. Det var fan inte igår.

Josse o Fille, för fan. Detta håller inte. Vi måste styra upp nått. saknar er!

Nu ska jag iväg o hämta mormor. sen ska jag dra ut henne på lite äventyr :)


Btw. fick sms inatt av en kusin. Låg bara o skrattade för mig själv. Han är så ball!
Trevlig kväll. Både till kusin, och alla andra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback