hemma igen,

Vår resa till tyskland var underbar. Kort men intensiv, haha.
buss, fika, båt, buss, sprithandling, hotell, cykeltur längs stranden, fika på ett café, simma, basta, middag klockan 19.30, film och sist mycket snack.
frukostbuffé, buss till lübeck, shopping, buss till ett köpcenter, vinprovning, buss, båt, buss, fika, och avsläppning på olika ställe.

På båten dit hade vi jävligt bra utsikt ;)
När vi stannade på statoil på väg hem så var jag på dass. När jag kommer ut och ska gå mot bussen så kör den jävlen iväg. Jaha, vad skulle jag göra. Jag hade visserligen mobil med mig och kunde ringa till anniken, men vad fan. Hur kunde de missa mig. När bussen kört 5-10 meter så bromsade den och la i backen. Usch, sån tur! annars hade jag fått gå hem. haha, När jag kom in i bussen så skrattade alla. Kul!

Vi träffade många nya vänner. 60+, haha :) men kul hade vi!
Det finns mycket att berätta, men pallar inte dra allt.

Tack för resan :)


Kommentarer
Postat av: Anniken

Tack själv! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback