min bror, ...

min bror, som är 13 år, sa nyss till mig då jag röt till mot honom eftersom han var så jävla jobbig.
Du är så söt när du är sur, haha!
såklart började jag asgarva och sedan fortsatte han jävlas. 
så kan det gå när haspen är på?! kaisa? hur vill du ha det? hahah 
back to my brother, han har blivit knäpp här hemma. Jag börjar undra om han har gått o blivit kär :)
och på tal om brödrar så ringde min andra bror idag, trevligt litet samtal medans han jobbade. haha. 
Kul att man kan glädja någon. 

Nu- MOT MATEN!
:)

 

Kommentarer
Postat av: Idaho

jomenvisst. Jahaaa, nu förstår jag. Visste inte vem det var som hade lurat dit dig.. :) puss!

Postat av: Milia

Hej gumman! Tänkte jag svarar på ditt sms här istället:) Ja du har ju läst i min blogg om min födelsedag så du vet vad jag gjorde i Ronneby! Gud va det låter jobbigt med Kivik, jag hoppas du fick duktigt betalt:) Fast det kanske bara var roligt att vara där! Du ska väl till Öja på lördag? Eller nej du ska med till ÖJA! du har inget val :) vi hörs pusspuss

2008-10-01 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback