Hala landet.

Helgen har inte varit sig lik för fem öre.
Halv 12 samling på stationen i Skurup där jag, Kaisa, Emilia o Ida skulle mötas. Men OJ, kajjan hade glömt att säga till Ida när vi skulle ses. haha, Vi fick iaf en liten omväg om sjöbo för att hämta upp Idaho. Mooot Halmstad med gyllenetiderskivan på högsta volym och värsta allsången i bilen. Dock fick jag ett trist telefonsamtal av pappi. Jag kände att jag verkligen var på fel ställe. Jag ville bara hem :s Resan gick bra annars, dock var emilia ledsen för att hon inte fått något "välkommen till Halmstad"-sms från sin operatör :/ trist ! Det var det sjuuukaste.

Shopping på stan under eftermiddagen. Vi hann dock bara Åhlens, Hemköp, Systemet o Vero moda. Såklart tog vi ett stopp på McDonalds direkt när vi kom in i stan också. Efter mycket yrande så hittade vi till vandrarhemmet där vi skulle bo. Vägen fanns med på kartan, men inte i verkligheten,. Vi hittade tillslut iaf och checkade in hos den trevliga lilla tanten. Sjuuuukt fint rum, kändes som hotell. Emilia, Kaisa o Ida korkade upp o började. Emilia blev berusad innan klockan slagit sex. hahah, sjuuukt. Kvart över 7bussen in till stan där vi mötte upp Jonas+10 (?) andra lumparkillar. Tre av dom paxade kaisa inför natten. Vi gick iaf mot Bull´s där vi skulle få i oss en god bit mat. På Bull´s träffade jag även martinsson från rydsgård, ballt att träffa någon man kände :)

Efter mycket mat o mycket dricka så begav vi oss, hela stora gänget, mot Moon där vi skulle vara resten av kvällen. Coolt som fan att ha varit på Sveriges bästa disco :) haha, ballt dansgolv, balla rörpinnar i drinkar, balla soffor, balla stearinljus, och jäävligt balla vakter som släppte in mig :) hehe.

Efter nattamaud så fick vi en taxi snabbt som fan o vi var på väg hemåt. Vi gick i högklackat genom hela korridoren och gjorde allt för att försöka hålla oss för skratt. Väl på rummet så blev kaisa knäpp. Nått sjukt hände med henne. Hon bytade religion för en stund och det var det sjuuuukaste på länge. Ett tag låg hon UNDER sängen och fotade sängbottnen med min kamera. (där var typ 30 likadana bilder som jag sedan raderade), hon drack cider, rosévin och helt plötsligt ställde hon sig upp. "vad fan,, jag vill ha mer sprit!". efter ca 40-50 minuter och vi verkligen hade sagt åt henne på skarpen så lade hon sig i sängen. Efter ytterliggare några skrattanfall så somnade hon nog,, iaf jag!

Upp tidigt med tuppen på morgonen efter. Ida o Kajjan mådde nog sådär va?! haha ;) Städade o gjorde oss klara för en dag på regementet.
Mot regementet och sedan insåg vi att vi var skulle ha frukost så Lööwan skämde ut de andra o frågade en av lumpenkillarna vart affären låg. haha, Vi hittade iaf :) Det var det sjuuukaste.

Jonas visade oss runt på regementet och vi fick både hoppa in i bilen, gå in i ett tält, kolla på en som låg på marken o posade och kolla in deras sängar, duschar o toaletter. hehe, intressant till max. Efter lite mer än en timme så tyckte vi att det räckte. Vi sa hejdå till alla våra vänner och begav oss mot Skåneland. Precis efter Skåne Län-skylten så fick vi "Välkommen till Skåne"-sms, men inte Emilia. Hon blev helt knäckt och vi berättade då att vi skojat hela tiden.. vilket vi trodde hon fattade, men tydligen inte. HAHA, Resan hem bestod av allsång till Magnus Uggla :) guutt,

Det var det sjuuuukaste.
haha,
Det sjuukaste var att jag sagt vår mening hela helgen,, o håller på än.
Det var det sjuuukaste.


                 




Tack damer :) ♥


Lördagen ställde också till med festligheter. Först krone, sedan till oscarssons för lite fest med andra människor. Taxi in till ystad med galna människor :) hehe, Bästa taxinissen ever. riktigt guutt , ! Efter långt samtal mellan mig, carran o maxi så gick vi tillslut in. Inte vidare mycket folk, men trevligt ändå. På väg hem så kom jag på att jag inte varit på dansgolvet en enda stund under kvällen. Men mycket "spännande" prat blev det iaf, hehe.


Helgen har varit konstig,. rånet i fredags mot banken var verkligen onödigt. Så mycket det ställt till med, och så annorlunda allt varit här hemma. Det är jobbigt både för mig, familjen o annan personal. Jag är bara så jäävla arg på dom idioterna som gör sånt här. Tydligen räckte det inte med ett rån för 6 veckor sen, utan ett till var nödvändigt ?? Jag förstår inte. Man tänker mycket "tänk om.." men man bör inte tänka så.. man blir bara ledsen då. Samtidigt glad att det inte var värre och att dom inte skadade sig mer än vad de gjorde.
Tänker på all personal.
Och såklart mammi -Love, ♥

Kommentarer
Postat av: Idaho

Haha! Det VAR det sjuuuuukaste! Snyggt återberättat! Haha! Jag säger också det hela tiden fortfarande! :)

Låter som du hade kul i lördags också - nice!

Hoppas allt är bra med din mamma - hälsa henne från mig.

Vi ses gumman, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback