poor

Jag har fått en rubrik på medketchuptack.blogg.se! Den tackar vi för :) hehe, flest kommentarer fick den också. guutt,

I helgen var det ju 20årsmiddag i Ystad för Emilia o Kaisa. Jag kan tycka att deras present var jävligt rolig :) o vems idé var det inte? JO MIN! haha,
Mycket trevlig kväll med god mat och många goda skratt. Vi fick även besök av en man ;) haha, dock var det bara jag som samtalade med honom.
Utgång på bar Á bar. varmt som fan. nästan ingen man kände. gamla människor. falska samtal. även ett kort samtal som avbröts. trist, men ditt val. När kvällen närmade sig sitt slut och efter tre glas isvatten (guutt) så begav vi oss mot garderoben för att få ut jackorna. Jag har lärt mig en ny teknik för att tränga sig i kön. Jag ska prova den nästa gång!
Ett kort stopp (1,5 timme) gjorde vi utanför lindex. hehe, Många nya bekantskaper och en del som vi bara förfriskade upp. Efter diskussion och velande om efterfest så sket vi i det och skulle bege oss hem. Dock träffade vi på en trevlig prick som höll låda för oss genom att dra massa vitsar. Hälften av oss pallade inte och traskade hem, medan en gick ett annat håll för att göra nått roligt. kajjan o jag stod kvar där som några fån. när klockan närmade sig 04.30 så begav vi oss hemåt.
05.20 (när jag precis somnat) ringer en idiot och säger bestämt:
"Jag, ... och ... kommer nu. Ni ska ha efterfest! Vi har sprit med oss."
Ehh, hallåja, hela huset sover o så ska vi ha efterfest? Neej,! Efter mycket om och men så fick jag övertalat dom att det INTE gick, :) haha

Men måste meddela att även om Kaisas fylla slog in i kön till garderober EFTER bar Á bar, att jag träffade en jag helst inte ville snacka med och att jag tappade bort den lilla pojken som jag skulle ta hand om, så var kvällen mer än bra! :) Jag hoppas att killen hittade hem och klarade sig bra. haha, Tack töser!


Nu insåg jag att mr k missat att informera mig om hans jobb. Illa, Men nu är jag med igen så det är guutt :)
hahaha.

Lööw, Love

Kommentarer
Postat av: Emilia

Kan det bero på att det var du som spam-kommenterade?? haha Tack själv det var supertrevligt! Älskade presenten :) Haha roligt att jag just nu sitter och snackar med dig på msn!

2008-09-22 @ 19:07:34
Postat av: Idaho

Nej, inte konstigt alls var det, att jag var trött. Men faktiskt gjorde sig inte spriten det minsta till känna på söndagen - alltså bara trötthet! HA!



Du förtjänade rubriken. Och presentidén var sjuuuuukt bra. Och köträngartekniken, är det den där man uppmanar alla runtomkring sig att suga ens kuk? För den fungerade åt helvete. Se till att inte tappa bort honom nästa helg - ett tips.



Pusss!

Postat av: Idaho

Tack, Johanna, det känns bra att höra! Överraskande nog kommenterade Mamma också det. Det kändes lite bättre då. Lite.



Ahaaa. Jo, det funkade också. Knappt, dock. Fast vakterna verkade mest vara på sin egen sida, tyckte jag. Och sket mest i alla andra. Typiskt.



Puss!

2008-09-23 @ 19:41:13
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback