mysig fredag med damerna.!

Veckan har bara bestått av jobb.
Ont i fotlederna som fan.
Trött till max.

Skulle bli en trevlig lunch igår, men jag blev sviken och plötsligt sitter han i bilen på väg mot helsingborg (?), hahah.  Vad fan är det för sätt?! :) Jo, men lunch själv på kontoret och underhålla chefen är aldrig fel heller, heheh.

Igår blev jag bjuden på taco av Bellman. Han var hårig och mysig. Dessutom var han duktig med tungan. HHAHAA, Nej, jag var o käkade hos kajjan med damerna. Det var det sjuuuukaste, Jag o Emilia höll oss till cola o vatten medan de andra slog till med öl o rosévin. Utgång blev det också har jag hört ;)

Lite udda sms inatt :s haha,
kajjan o ida, vad fan har ni sagt?
Jag får nog snacka lite vett med mina vänner. Såhär kan vi inte hålla på. Att man ska behöva skämmas ;)
Jävligt roligt igår :) vi har alltid så sjukuuut kul.  hehe





Om några timmar så anländer Ulrika o Johan. Vi ska åka o handla o sen laga mat tillsammans :) kycklingwook med nudlar blir det nog. Lääängtar! :)


I miss you P,




Kommentarer
Postat av: Idaho

Vi gjorde ingenting som du inte hade gjort, LÖÖÖÖW! Och sådär väldans berusade blev vi faktiskt aldrig.

Dessutom sa vi bara som det var till killen i garderoben: Kaisa får inte fråga dig något, så jag gör det: Kan du visa dina magmuskler?

Men han vägrade och sa till Alexander att göra det istället. Han visade aldrig dem, men vi fick lova att känna. HAHA! Du skulle varit med, förstår dig dock. Det får bli busken nästa helg! :D

PUSS!

Postat av: Idaho

Jag är inte mer störd än någon annan! :) Men om jag är med dig i busken, känns det bättre då? HAHAHA!

Men du, vi säger så mycket - man kan inte riktigt lyssna på oss, egentligen!

Sofie kan nästa helg, Mia svarade inte så länge jag var kvar..

Självklart fick din dejt en bild! Alla dejter är välkomna :D Tack ska du ha, vänstra ögat är helt min förtjänst - Kaisa fixade det högra.

Jag får inte se - än mindre känna - på några mäns överkroppar, okända eller inte! Det är orättvist om något!

Gillar dig med, gumman, pussss!

2008-09-14 @ 03:13:13
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Du ska få alla detaljer du vill ha! Och någon ska vi nog kunna lura in i den där busken.. Men ojojoj, vad bra man kan ha det då! Kanske du kan dela med dig åtminstone av en ruta?! :D Det gör vi - ska bli kul! Pusspusss!

2008-09-14 @ 12:31:00
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Det var det jag aldrig kom så långt som att fråga innan idag - varför behöver du sakna honom? Puss!

2008-09-16 @ 00:33:12
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback