Faaaaan !

Y-town igår för att fika. Egentligen så var anledningen att jag skulle in med min kamera, men det blev en enormt lång lunch på maltes med de två sjuuuuga människorna Ida o Kaisa. Efter ett besök på expert för att värma oss och en kamera mindre, så skickade vi hem Kaisa. Vi skulle fixa o dona :) Efter det så blev det ännu en enormt lång fika med Ida på snuggles. Det har diskuterats mycket män, i alla dess former, hela dagen. Alla deppade någon gång under samtalen,, och alla hade vi våra anledningar till att må skit.  Vi kom fram till att män är speciella o dumma i huvudet, men vi kom senare på att kvinnor kanske också är det.. dock inte vi tre!

Kunde inte somna inatt, låg bara o tänkte o tankarna flög runt runt runt.. konstig känsla, ! Men vad o vilken av anledningarna ska jag tro på.? svaret på den frågan lär jag nog tyvärr aldrig få svar på. FAN!

Idag har jag varit o köpt ett par skor för 1400 kr.. 1400 kronor för ett par skor för att jag ska slippa att ha ont. jävligt dyrt enligt mig,, speciellt eftersom man är mellan två jobb,


Löve,
jag behöver dig.!

Kommentarer
Postat av: Idaho

"mellan två jobb"

Fina grejer! Haha!

Puss!

Postat av: Idaho

Och du, tänk på något annat. Magrutor eller så. På rätt mage. Det blir bättre då. Puss, igen!

2008-09-16 @ 18:08:12
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Anniken

Oj, det var dyra skor måste jag få tycka. Hoppas allt de är bra då.

När ses vi??

Puss!

2008-09-17 @ 01:33:50
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback