dyrt, illa illa.

Skorna, som var jävligt dyra, är nu inköpta och finns i mina ägor.

Jag fick ställa mig på en platta och han kollade på mina fötter.
usch usch, det var verkligen värre än vi alla trott. Han tittade på skorna jag hade på mig, ett par sliiiitna vita tygskor, och sade lite ledsamt att det var de sämsta skor jag någonsin kunde bära med tanke på mina fötter. JA HEJ, jag ska kasta alla mina skor o börja att ha mina dyra nya träningsskor när jag går på fest. Nä, men ärligt så känns det lite piss att veta att jag är...sné (?)

Skorna är iaf sköna,, alltid något positivt,, och förhoppningsvis kommer jag inte längre ha ont.


Människor, jag ska gå o prata lite vett med mina föräldrar o försöka övertala pappi att hjälpa mig med min "nya" tv-bänk :) Trevlig afton.  ♥

Kommentarer
Postat av: Idaho

Tack, jag och paint är sjuuuuukt tighta!

Jag blir så irriterad varje gång jag ser någon som verkligen inte har vett att köra bil, sitta bakom ratten. Jag var inte riktigt i närheten av att bli skadad, egentligen, mest blev jag bara arg. Puss!

Postat av: Idaho

Ha, ikke alls, jag körde Volvo! Tur, hade varit lite pinsamt annars. :) Driver dina föräldrar lantbruk, egentligen? Pusss!

2008-09-18 @ 22:01:20
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-18 @ 22:09:44
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Idaho

Okejdå, det gör han faktiskt. Ibland varjefall. Okeeej, då har jag helt förstått hur det ligger till.. Vi är de enda i släkten som driver lantbruk, vad jag kan komma på så här på rak arm. PUSS!

2008-09-19 @ 10:41:15
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback