besök, mail och kivik!

Hemma från jubb. Det blev övertid idag då två pojkar var på besök på jobbet. Dock handlade de för 465:- mer än väntat så det var inga problem :) haha 

Fick en knäpp idé idag tillsammans med Axel. Vi gjorde nått som jag aldrig trott vi skulle göra. 
SKICKADE MAIL TILL SKÅNE MEJERIER., dom måste tro vi är dumma i huvudet och helt blåsta men vi hade faktiskt några förslag! (mest Axel) haha, 

I helgen är det äppelmarknad i Kivik. Kom dit om ni inte har nått för er. På plats 10 och 11, nära scenen,  kommer ni finna mig. Där står jag som utställare. BRA! Ska bli roligt och jag har längtat länge nu. Så alltså bjuder helgen bara på jobb, guutt!

Löve

Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag har inte sagt A. Jag har knappt lärt mig alfabetet än. Så lite har jag sagt. Imorgon, tös!



Tror du verkligen att folk kan lista ut så bra..?



Vad har ni för förslag till Skånemejerier? Om jag får fråga?

Puss!

Postat av: Emilia

Låter som du och Ida har lite fuffens för er, lite secrets, nu är jag nyfiken? hoppas biodejten går bra :) Jag har faktiskt också tänkt skicka till skånemejerier, mest för att jag tyckte att de kunde göra drömyoghurt i stor förpackning:P Vad skrev ni för förslag? pusspuss P.s Du är vettig! d.s

2008-09-26 @ 20:17:22
Postat av: Idaho

Sjysst, Johanna! Men jag vill inte ha mer kökssaker. Jag har fått nog!

Ja, GRATTIS till Lina!

Puss!

2008-09-27 @ 15:06:12
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Under själva veckan hände det väl inte så mycket. Men i helgen! Kaisa blev uppraggad, så hon försvann, fast egentligen försvann hon inte, så hon blev aldrig riktigt uppraggad. Jag kan inte ha försvunnit - jag visste var jag var hela tiden. I lördags serverade jag på ett bröllop. Nä, det är inte bra alls - Öja med uppdateringar i helgen? Puss! (& kramen är hemlig tills vi kan prata mer privat)

2008-09-29 @ 11:49:39
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha jag ska med till Öja på lördag och jag vill OCKSÅ höra smaskiga saker sen helgen :)

2008-09-29 @ 13:31:40
Postat av: Idaho

Göttmos! Ska vi styra upp någon form av förfest? Puss!

2008-09-29 @ 14:50:40
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Emilia

Ja det tycker jag absolut, vi får väl vara hos Kaisa då som vanligt? Kaisa kanske också vill joina diskussionen? :) haha känns som om johannas blogg blivit ett slags forum där människor kan snacka med varandra! trevligt:) puss på dig!

2008-09-29 @ 15:31:33
Postat av: Idaho

Om det går bra för Kaisa hade det ju varit perfekt. Både Kaisa och Johanna skulle kunna säga något om saken, tycker jag! Mycket trevligt! :) Puss!

2008-09-29 @ 16:01:29
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Lööwan

hahah, Lööwan har faktiskt lite annat för sig än att sitta framför datorn hela dagarna.. typ att sitta framför tv.n ist ;) haha, jag är osäker på om jag kan joina på lördag. Jag är ev. bjuden till en middag, men förhoppningsvis blir det Öja för oss också. Men jag hör av mig såfort jag vet nått mer. Kul att någon skriver här iaf. Kaisa kunde också lagt in ett gott ord tycker jag! haha.

2008-09-29 @ 17:02:05
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Idaho

det kan också vara kul om man har några spännande kanaler. men det har inte jag. för övrigt har jag suttit väldigt lite framför datorn idag. just det, det var denna helgen du hade typ 20 grejer på gång. jag väntar också på Kaisas inlägg! puss!

2008-09-29 @ 19:43:54
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Kaisa

Här har man missat saker! Har nog helt missförstått det här med bloggkommentarer.. Gutt att ni redan har fixat förfest, räkna med mig! =)

2008-10-01 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback