Är vi förvånade? Nääääe,

idag har varit en dag med mycket vuxenpoäng :) det är guutt.  

- Tvättat + hängt ut den i den otroliga stormen.
- Varit på jobbet och pratat.
- En runda hos mormor o morfar för att snacka lite skit om allt mellan himmel o jord + lämnade tidningar.
- Hos mor på banken för att planera morgondagen.
- Lagade god middag till mig själv.
- Bakade en gooood kladdekaga. 
- Lagade middag och dukade till familjen.
- Diskade.
- Hjälpte pappa ute med brännet.
- Sist med inte minst fikade vi på min goda kaka och drack kaffe tillsammans med kusinen.

Klapp på axeln. YES!  :)


Riktigt rolig o trevlig kväll hos milia i lördags. Det tackar vi för.
Filmmys med damooor igår.

Halmstad till helgen? :) Jag är pepp.

imorgon blir det en jubbig dag.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Idaho

Gratisjobba? Va?! Ska inte du bli rik?

Visst gör det! Nä, två dagar i rad kan bli för bra :) Spara pengar alltså, jo, de har kanske en poäng. Men tänk över det! Tycker allt du kan spara pengar nästa helg istället! Puss!

Postat av: Idaho

Sweet! Tusan vad trevligt! Men du, när det finns möjlighet till fest är det bara att ta det! Det kommer komma många tillfällen då du inte kan festa, och då ångrar du om du inte gjorde det när du kunde. Typ så. Fick sms av Kaisa att hon kollat med något ställe som skulle höra av sig imorgon. Hoppas på det. Jamenvisst, ses då, puss!

2008-09-02 @ 21:17:01
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Är det så, alltså? Tack, det känns bra att höra! Igår var det extremt. Jag visste inte var jag skulle bli av, ville bara skrika jag också och springa långt, långt bort. Mina bröder hade också bättrat sig ett tag, men det verkar de ha glömt bort igen. Suck! Ja, vi får se hur det går med boendet.. :) Puss!

2008-09-03 @ 11:21:27
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Anniken

Hehe ja det bara slog mig igr när jag låg och funderade:)

Ja men du, jag pratade lite med Björn. Vi kanske kan ta en träff på lördagkväll ändå. Kanske bara kan ha lite mys med film och så annars.?!? Vadå jobb? Nu får du berätta! :D

Puss

2008-09-04 @ 22:14:09
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback