soled o grannt.

Ett långt besök på skolan idag. Satt o snackade med vår kära Falk i över en timme,
J: .. men jag är ganska blyg.
Falk: Du är inte blyg. Du är som mig...tråkig!
haha, kul att höra.. nu är man tråkig också.
Hälsade även på Ann, Åsa och så såg jag Lotta :)
Så jävla härligt,, ville inte lämna salen. Med tanke på att jag inte lär besöka skolan under tiden som anniken inte infinner sig i ystad. Vilket alltså inte blir på 5 månader. Hoppas dom fortfarande känner igen oss då. haha,


Lide höst hos Lööw,








Kommentarer
Postat av: Idaho

Snygga bilder, vännen! Och du, vi kan hälsa på skolan ihop. Puss!

Postat av: Anniken

Din tok jag är bara borta i 3 månader :P

2008-10-19 @ 19:13:43
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback