shopping, fest o kalas.

Slutord i min lilla bok om epilepsi.
Du som har epilepdi får aldrig glömma att du är en normal person som råkar ha ett medicinskt problem. I varje viktig aspekt av livet är du precis som alla andra och har lika mycket att erbjuda.
Inse. Johanna Lööw, det är bara till att inse!

I lördags blev det restaurang med familjen o hinken i ystad. Vidare mot förfest o sen mot ett fullpackat öja. jäävligt rolig kväll, mycket snack, barhäng, kramar, pussar, återseende och bråk.
Söndags var det min Ulrikas födelsedag, såklart befann jag mig på släktkalaset som blev större än väntat, haha. goood hjortgryta bjöds det på. guutt !
Måndagkväll hade vi något av en sorts träff för att uppdatera varandra om våra liv. Jag o Ida startade med en sallad på pizzeria regement och sedan vidare mot gjuteriet där vi radade upp oss vid köksbordet (i vardagsrummet) och gick igenom livets alla små detaljer. hehe,
Shopping igår med mor o son Nilsson :)
Kvällen bjöd på lite kalas. Makkie 22 år :) Vi lagade gourmetmiddag till födelsedagsgrisen, Tårta, huvudrätt o glass. hehe, tårtan blev som en slags förrätt, riktigt guutt. Dock missade jag innebandyn, men det var två mot en och alltså förlorade jag som vanligt. Riktigt jävliga var de två nissarna mot mig också, men smällar man får ta. haha,

Vi får se vad kvällen har att bjuda på! :)


Btw. jag hämtade hem min älskade kamera igår. Så nu får ni åter igen se bilder från min vardag!

Kommentarer
Postat av: Idaho

Funkar kameran nu då? Puss!

Postat av: Idaho

Göttmos, tack! Härligt att den funkar, och att de erkände att de hade FEEEL! I helgen, kanske? Puss!

2008-10-09 @ 11:17:21
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Du bloggar alldeles för sällan.

Puss!

2008-10-12 @ 16:51:04
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, kanske det. Men har inget roligt att skriva tycker jag. Men du däremot. Varför kan jag inte läsa din blogg längre,. Behöver lösenord,vad fan är det ?

2008-10-13 @ 10:38:51
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Idaho

Jag har messageat dig på facebook. Puss!

2008-10-13 @ 17:35:12
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback