respektive?

Min syster har inga bra dagar, Iaf så kan jag inte komma på när den var senast. Humöret svänger som knorren på en gris.
Jobb igår o idag, guutt med nått att göra om dagarna. Jag kan inte direkt säga att jag slappat för gud vad mycket vi fått gjort på jobbet dessa dagarna. Och riktigt bra blev det också :) synd man inte ska jobba där nu på ett tag, hehe.
Fixat o trixat med lite fest,, Pappi! Måste bara ge mig ut på jakt efter respektive nu. någon som vill ställa upp? :)  eller någon som kan tipsa om någon kanske! haha, Hörde nått roligt igår av en kokerska, Vägen till mannens hjärta är mat! kanske stämmer,, haha.

Jag hoppas på att lördagen bjuder på smaskiga saker, jaaaaa!
Kaarlek ♥

Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag kan fortfarande servera. Respektive kan jag också vara, om det skulle behövas.

Har du aldrig hört det innan? Det är ju gaaammalt! :)

Puss!

Postat av: Anniken

som knorren på en gris, det var något nytt jag inte hört :P Bra sagt!

Jag kan ju alltid ställa upp som respektive :) Hihi, om jag inte ska extraknäcka som festhjälpare istället.

Vad blir det på lördag? Är det till Stina du ska möjligtvis?

Puss!

2008-10-16 @ 22:47:21
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback