bl.a norge! :)

ja, var ska jag börja?!
Veckan har varit lugn, inte helt kry och alltså tagit det riktigt lugnt på kvällarna. skönt!
Jävlans roligt vi har på jobb. Och huvudräkning har aldrig varit vår starka sida. Inte ens jonas. Han måste nog börja erkänna det snart. Uffe som är diabetiker är den som äter mest godis av alla. När jag såg honom ta en av alla bitar igår så skrek jag till,, "UFFE". Men han svarade bara, "..men,, det är torsdag" haha.
Idag är jag ledig, vilket är skönt. Ska åka in till malmö för lite shopping snart :)
Igår åkte jag i världens minsta bil. Tillochmed JAG fick ducka för att inte slå i huvudet i taket där bak.
Men iaf så har jag o en grabb fått för oss att flytta till norge o jobba. hela nästa vecka ska vi ägna åt att leta bostad o jobb. GUUTT! Hoppas verkligen på resultat för det hade varit så jävla roligt. Iaf i några månader! :) som tur är så har vi redan några kontakter där. hehe. det är tydligen redan bestämt vem som ska diska, tvätta, städa osv. Dock får han stå för matlagningen då han antagligen kommer hem tidigare än mig om kvällarna. kanon! :)

Kvällen är fortfarande ett frågetecken,,
men imorgon bjuds det på 20årsfest i vollsjö. ska bli riktigt nice :)


Nostalgi, Bornholm 2008!








Kommentarer
Postat av: Idaho

Wow, vilka planer! :) Berätta mer imorgon! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback