Lördagnatt, mycket intressant.

Hämtade ju upp kaisa på tåget vid halv 8 och sen gick vi bara igenom våra liv lite snabbt hemma hos mig. Ganska mycket som hänt. Dock kom vi väl fram till en sak iaf. Svaret skulle bli JA! Vi kollade även på dansbandskampen, jag tvingade kaisa. haha,
Vi anlände  till stina och där var huset fullt av damer :) mycket trevligt och efter ett tag kom även Ida och många fler.
Vägen mot ystad var rolig, hehe. Timbuktu i bilen och jag guidade dom igenom rydsgård. Jag lovar att dom kan allt nu. Det var en jävla tur att kylaren funkade som den skulle, haha. fan vad vi körde. Och dom berättade för mig att Ystad håller på att ordna med gratis sexuella tjänster. (?)
Med ett fullt bar a bar med sjuka slagsmål och en och annan trevlig prick så var kvällen gjord!
Svaret blev dock NEJ! Puss hej och så åkte vi hem.
Kaisa o Ida försvann ju på sina håll (handhåll), men det verkade också vara mycket,, intressant.


När ett rykte kommer i omlopp så har sanningen ingen chans.

Lööw


Kommentarer
Postat av: Idaho

Rent tekniskt förstår jag, men ändå, jag förstår inte NEJ! Och de där sexuella tjänsterna, vi får nog ta en ny genomgång med dig för att du ska förstå... Men du, handhåll? VA?! Puss!

Postat av: Idaho

Oj, oj, oj, NU kopplade jag. Fy tusan vad trög jag är, då! Jag vet att du svarade nej, vad jag menade var att jag fortfarande röstade på ett ja. Och de där tjänsterna ska jag berätta om för dig en dag. Jo, jag ska räkna människor hela veckan. Hur går det på ditt jubb? Puss!

2008-10-20 @ 17:09:45
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Anniken

Ja jag säger då det. Lördagsnatten. Jag var ju med om mina äventyr :P

2008-10-21 @ 13:39:38
URL: http://anniken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback