kalajs,

Hemkommen från första kalaset. Släkten pålsson är bäst. Jag har sagt det förr, men fan vad härliga dom är. Dock höll P o Adam inte oss sällskap så länge, men jag fann mig rätt bra där i släktyran. En hundvalp som ville få all uppmärksamhet, ett liiitet barn som endast ville bli passad av P, men som gärna ville utmana ödet och leka med den dubbelt så stora hundvalpen, en Lotta som gärna ville ha hjälp med datorn då hon skrivit fel, en göteborgare som sa många knäppa saker och en Roger som snackade om bilar med mig o Paul. Jaa en underbar eftermiddag.
Nu ska jag snart iväg o hämta kaisa vid tåget för att senare åka vidare mot en, vad jag hört, trevlig förfest.

Kommentarer
Postat av: Idaho

Jag är inte förvånad över att du inte förstår. Men jag förklarar gärna. Så mycket jag nu kan förklara. Msn? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback