fredag hela veckan :)

en braa fredag igår. vi var o lämnade några papper på arbetsförmedlingen, hehe. Och sen ett besök på polisen o sen hem igen. Efter ett lååångt besök hos mormor o morfar så begav jag mig hemåt för att baka kanelbullar med mammi :) goda blev dom också.
kvällen kom och jag började laga mycket god mat till familjen, guutt !
vid sju bagav jag mig mot svinhuset, haha. Faktiskt väldigt städat igår. Blev youtube-klipp, foto, raggande i bil, en tur på konsum och sen slutligen en film, en massa jävelskap hann vi också med :) traaajvlig fredag! hehe.
Har lovat fika, men tyvärr pallar jag inte.!

Ikv, ÖJA!  guutt,

Kommentarer
Postat av: Idaho

Säkert. Du vet inte om det nu, men ett tu tre så är du där, i busken. Bra, för det är där jag kommer leta. Låt mig tänka på saken, jag återkommer när det är aktuellt.. :D haha!

Vad gjorde du igår?!

Puss!

Postat av: Kaisa

Definitivt får vi ses en kväll i veckan för att gå igenom allt.. Ida vill nog också det, hon kan inte prata nu för hon e fortfarande full.

2008-10-05 @ 11:29:36
Postat av: Anonym

Jotack jag vet. har messat med henne hela förmiddagen som du vet. haha, hon är för kär den tösen.

2008-10-05 @ 13:27:55
URL: http://johannaloow.blogg.se/
Postat av: Idaho

För kär var det. Hmm.

Satan vilken avancerad sms:are du är, tre olika snack igång samtidigt, i olika sms. Det var inte så att jag var med i huvudet innan det började. :)

Ses ikväll, puss!

2008-10-06 @ 09:36:44
URL: http://medketchuptack.blogg.se/
Postat av: Idaho

Det var inte så farligt som jag först trodde. Vi lägger det bakom oss. Åtminstone tills jag kan berätta ansikte-mot-ansikte.

2008-10-08 @ 10:25:11
URL: http://medketchuptack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback